dijous, 12 de novembre del 2015

TALLERS DE DISSABTE

L’AMPA amb la col·laboració de l'Escola i del Departament d’Educació dels Museus de Sitges organitzen un conjunt de tallers plàstics relacionats amb els museus de la vila i el seu patrimoni.
Es tracta que en cada sessió de taller els nens coneguin a traves de diferents tècniques plàstiques a alguns dels artistes i obres que es troben als museus del Cau Ferrat, Museu de Maricel, Palau de Maricel i Fundació Stämpfli.
Els tallers estan adreçats a nens i nenes de 5 a 10 anys i als pares i mares que també hi vulguin participar.

PRIMER TALLER:
21 de novembre, de 11h a 12.30h

Pintem com els Luministes

Coneixerem els pintors de l’Escola Luminista de Sitges, i amb el domini de les temperes que hem aprés en el taller anterior ens atrevirem a copiar una de les obres del pintor Arcadi Mas i Fondevila.
INSCRIPCIONS: Podeu accedir al formulari des del botó disponible a la web de l'escola i des del