diumenge, 15 de novembre del 2015

COMUNICAT DE L'ESCOLA PIA

Des de l'Escola Pia de Catalunya volem convidar totes les entitats, col·laboradors i amics a fer un minut de silenci en record de les víctimes dels brutals atemptats de ‪#‎París‬. Una expressió de la nostra solidaritat amb les famílies de les víctimes i amb el poble francès. LLEGIR+
La nostra missió educativa ens anima a fer aquesta proposta per ajudar els infants i joves, les famílies i les persones amb qui col·laborem a prendre consciència de que la violència no aporta res i que ens queda pendent la tasca de fer un món on tothom pugui fer realitat els seus somnis i viure en pau.
Finalment demà dilluns, 16 de novembre, a totes les escoles i institucions de l’Escola Pia, hi haurà un moment de record a les víctimes.