Serveis

L’escola compta amb cuina pròpia on s’elabora, cada dia, el menjar per l’alumnat i professorat.
El menú està adaptat a l’estació de l’any, té totes les derivacions per atendre necessitats específiques (celíaques, al·lèrgies, etc.) i compta amb la vigilància i aval de l’equip de qualitat dietètica i salut de SERUNION.
El menú està sempre disponible a la plataforma Educ@mos, per a la seva consulta per part de pares i mares, alumnat i professorat.
La Comissió de Menjador de l’escola supervisa el servei i els menús, avalua els resultats de satisfacció, rep i fa propostes de millora i garanteix la qualitat i la transparència del servei. La formen els responsables del servei de l’escola, el cuiner i el supervisor de SERUNION, dos representants de l’alumnat, una representant de la junta de l’AMPA i es presidida pel director.

L’escola ofereix l’acolliment del nostre alumnat des de les 8:00 i fins a les 9:00, per a facilitar la conciliació de l’horari escolar i l’horari laboral de pares i mares.
Els nens i nenes són atesos per a monitores de l’escola i disposen de materials i jocs diversos per a compartir i fer activitats adequades a l’hora i a cada edat.
L’accés s'obre a les 8:00 i a les 8:30.

EXTRAESCOLARS:

OFERTA CURS 2017-18