dilluns, 18 de juny del 2012

Alumnes premiats per les seves investigacions

Tres alumnes de 2n de Batxillerat van rebre dilluns 18 de juny un prestigiós reconeixement als seus Treballs de Recerca: els premis Argó a la investigació que atorga la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona) i l'ICE (Institut de Ciències de l'Educació). La Núria Miret va aconseguir el primer premi en l'àmbit de ciències pel seu treball Càlcul d'Òrbites d'Estrelles Dobles Visuals i l'Éric Massip el primer premi en l'àmbit de tecnologia pel treball Prototips d'Aprofitament de l'Energia Undimotriu. L'Alejandro Contel va rebre una meritòria Menció Honorífica.
Cal destacar que a l'edició d'enguany es va presentar 235 centres de tot Catalunya i que és el primer cop en les nou edicions fins ara celebrades que un mateix centre aconsegueix dos primer premis. Àlbum