dimecres, 1 de febrer del 2012

L'ESCOLA PIA DE SITGES CELEBRA EL DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP) FENT UN LIPDUB

El dia 31 de gener tots els nens i nenes, nois i noies de l'escola, acompanyats pel professorat i tot el personal hem participat en la celebració del dia de la NO VIOLÈNCIA i LA PAU, fent un LipDub.
Ha estat un esforç col•lectiu que ens ha fet sentir part viva d'una escola que vol ser, i ha estat, un testimoni permanent de la cultura de la pau i de rebuig de totes les formes de relació violentes.
Malgrat el fred, la il•lusió ha estat la nostra fidel acompanyant i ja ens delim per veure'n el resultat.
El punt àlgid ha estat la dansa col•lectiva, al pati, en forma d'abraçades concèntriques d'un cor que bategava.
Felicitem l'excel•lent participació de tothom i moltes gràcies a totes les persones de l'equip organitzador i tècnic que ho fet possible.
Àlbum de fotos