divendres, 13 d’abril del 2018

Tres professores finlandeses visiten la nostra Escola

Aquesta setmana, tres professores finlandeses de l'Escola Vaskivuori Upper Secondary School de Vantaa han estat convidades per portar a terme un Job Shadowing, això és, un programa de mobilitat amb la intenció de conèixer i compartir bones pràctiques pedagògiques i treballar temes d'interès comú. Aquesta Escola ha col·laborat amb nosaltres amb els darrers Erasmus +.

Les tres docents que ens han visitat són responsables de l'orientació acadèmica i professional del seu centre. Com a objectius prioritaris es van proposar analitzar el nostre projecte en matèria d'orientació i contactar amb diferents universitats per tal de conèixer l'oferta d'estudis superiors de Catalunya, donat que cada cop són més els estudiants finlandesos interessats en formar-se en altres llocs d'Europa

Un dels aspectes d'innovació pedagògica més rellevants ha estat la presentació que els va fer la coordinadora del departament d'orientació, Montse Pérez, sobre el nostre projecte d'interdisciplinarietat SUMMEM.