divendres, 19 de gener del 2018

Programa Salut i Escola

A partir d'aquest mes de gener i fruit d'un acord entre els Departaments de Salut i d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, es portarà a terme el programa Salut i Escola per a tots els nois i noies de la nostra Escola que cursin 3d'ESO, 4t d'ESO i batxillerat.

Aquesta programa ofereix a l'alumnat més gran de l'Escola la possibilitat de consultar de manera confidencial qualsevol dubte emmarcat en l'àmbit de la salut: alimentació, sexualitat, prevenció de conductes de risc, dependències,... tot promovent l'autoestima, la salut alimentària, l'esperit crític davant les pressions per al consum de drogues i alcohol, la sexualitat responsable, l'activitat física,...

L'assessorament comptarà amb la intervenció d'una infermera del Centre de salut ABS de Sitges, la Sofia Álvarez López, que durant dues hores setmanals (dimecres de 10,30h a 12,30h) atendrà totes aquelles consultes que l'alumnat pugui adreçar-li. És tracta d'un servei on la confidencialitat i professionalitat està garantida per tal d'ajudar als nois i noies que ho sol·licitin a aclarir dubtes o tabús.

L'assistència al servei és totalment voluntària i el tutor/a de classe estarà informat.