dilluns, 15 de gener del 2018

MISSIÓ APILO

Atenció! Atenció! L'Apilo XII ha aterrat a la nostra escola!

Estigueu tots i totes atents i atentes, ja que aviat us arribaran les instruccions per participar i ajudar-nos a construir un món millor.

Com cada any, i en camí cap a l'escola verda, volem potenciar i conscienciar als nostres infants sobre la importància del reciclatge en general i, en aquest cas, el de les piles en particular.

Al nostre planeta, les substàncies i materials de les piles poden afectar la qualitat de l'aigua, l'aire i la terra en la qual viuen els nostres peixos, aus, plantes i... nosaltres mateixos!
Amb el reciclatge, a més a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos recursos i ajudem a reduir la contaminació del nostre planeta.

Les nostres cases seran les bases d'operacions de la Missió Apilo. És el lloc on ens resultarà més fàcil localitzar i recollir les piles esgotades per portar-les al contenidor Apilo que trobareu a l'escola i així arribin al Planeta Reciclatge.

Moltes gràcies a tots i totes per ajudar a fer d'aquest món un xic més sostenible.
En el següent enllaç trobareu tota la informació del projecte.