diumenge, 12 de novembre del 2017

SETMANA BIO A L'ESCOLA

Aquest any, per primera vegada, s'ha celebrat la setmana Bio a l'escola. Aquesta primera edició s'ha portat a terme del 23 al 29 d'octubre.
Aquesta setmana bio ha consistit en realitzar un seguit d'activitats destinades a donar a conèixer i promoure la producció i l'alimentació ecològica entre la comunitat educativa.
La setmana bio a l'escola és una iniciativa del Departament d'Agricultura, Ramadaria, Pesca i Alimentació juntament amb els d'ensenyament i Territori i Sostenibilitat.
En acabar la setmana cada classe va fer un esmorzar col.lectiu compartint el menjar que cada alumne havia portat. Va ser tot un èxit. Ens va agradar moltíssim descobrir gustos nous i compartir tot el menjar amb tots els companys.