dilluns, 2 d’octubre del 2017

Aturada Cívica

El professorat de l'Escola ha fet una aturada a les 12:00h per manifestar el nostre rebuig a la violència.

Adjuntem la circular que hem enviat a totes les famílies respecte a l'aturada de demà:

Davant la convocatòria de l’aturada cívica de país convocada per demà dia 3, l’escola s’hi adhereix per manifestar el rebuig a qualsevol tipus de violència.
Per tant, l’escola romandrà oberta amb els serveis mínims propis d’una vaga del sector (un membre de l’equip directiu i un docent per cada sis aules d’infantil i primària, cap per secundària).
L’horari de l’escola serà l’habitual i l’alumnat romandrà en el centre amb el professorat disponible del centre.
Durant aquesta jornada excepcional no hi haurà ni activitat lectiva ni activitats extraescolars.
Us agrairem que si les vostres filles o fills no assisteixen a l’escola ens ho feu saber via correu electrònic (sitges@escolapia.cat) o trucant a la recepció, per tal de facilitar-nos la justificació de la seva absència.