dimecres, 1 de febrer del 2017

Alumnat francès participa en un intercanvi a la nostra Escola

Aquesta setmana i en el marc del projecte plurilingüe de la nostra escola, ens visiten alumnes del centre Sainte Jeanne d'Arc de Melun, població propera a París.

El grup de nois i noies de França ha estat acollit per alumnat de 3r d'ESO que cursa francès a l'Escola. Entre les diferents activitats programades hi haurà l'assistència a diferents classes, la recepció a l'Ajuntament per part de l'Alcalde de Sitges, el Sr. Miquel Forns, la visita a l'exposició d'en Ramon Casas: una modernitat anhelada al Palau del Maricel i diferents visites a Barcelona.

Expressem el nostre agraïment a totes les persones, d'ambdues escoles, que han treballat per a fer realitat aquesta experiència tant valuosa per a l'educació dels nostres joves.+FOTOS