divendres, 27 de gener del 2017

COMENCEM EL PROJECTE SARDATIC !

Els alumnes de 3r de l'escola participem al projecte Sardatic juntament amb 51 escoles de tot Catalunya.

Es tracta d'un projecte telemàtic que té com a principal objectiu fer arribar de manera moderna i lúdica la sardana i la cobla als nens i nenes en edat escolar, tot afavorint el treball col·laboratiu i en xarxa entre els grups d'escoles mitjançant les tecnologies de la informació i comunicació.

Treballarem aspectes tan diversos com la dansa, la música, l'escolta activa, la pertinença a un grup, el treball d'equip, el gaudi, l'exercici físic, la gestió de les emocions,l'expressió corporal, el coneixement de la nostra realitat propera, l'acceptació i el respecte a la diversitat, comptar i calcular...

Ja estem a punt!  Som-hi!!