dimarts, 17 de gener del 2017

ANEM A LA BIBLIOTECA!

El passat dimecres 11 de Gener, els alumnes de 1r de Primària ens ho vam passar molt bé amb la visita que vam fer a la Biblioteca Municipal Josep Roig i Raventós.

Les bibliotecàries que ens van acollir ens van explicar un munt de coses sobre la biblioteca, com per exemple per a què serveix, com funciona, com estan endreçats els llibres, quins tipus de llibres hi ha, quines normes cal seguir, etc.

També ens vam divertir escoltant i imaginant amb els contes tan fantàstics que ens van explicar, com per exemple el conte de "La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap", o el conte "Els colors de l'Àfrica", la història d'una elefanteta trista que amb el seu esforç i l'ajut dels seus companys i companyes recupera l'alegria.

Abans de marxar també vam poder llegir i gaudir amb molts d'altres contes i àlbums de la biblioteca.

I és que llegir no és pas avorrit, és superdivertit! +Fotos