dimarts, 3 de març del 2015

CONVOCATÒRIA PROVES CAMBRIDGE ALUMNES d'ESO

Oberta la convocatòria de les proves cambridge per als alumnes d'ESO.

L'Escola Pia de Sitges està implementant des de fa set cursos un pla de millora de les llengües estrangeres. EAquest pla suposa diverses accions a diferents nivells i espais de temps i va ser seleccionat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L'escola també participa en el projecte multilateral europeu TEACH 2014-2016 conjuntament amb les escoles europees d'Alemanya, Filàndia, Itàlia, Holanda i Letònia.

Accions del pla de millora:
Metodologia AICLE: matèries amb alguna unitat en llengua anglesa
Complemantàries: augment del temps setmanal a la llengua anglesa
Auxiliar de conversa des de 1r d'ESO a 2n de Batxillerat
Extraescolar d'anglès
Intercanvis en llengua francesa amb el Collégè Sainte jeanne d'Arc de Melun i cada dos cursos intercanvi d'anglès amb la St Paul's School de Balrimore (Meryland) als EU.

PROVES DE CERTIFICACIÓ CAMBRIDGE

L'escola proposa als seus alumnes d'ESO dos moments per a la certificació:

- Alumnes 2 ESO : Certificació KET Key English Test. A2 sistema europeu de certificacions.
- Alumnes 4 ESO: Certificació PET Preliminary English Test B1 sistema europeu de certificacions.

Els pares i mares de l'escola trobareu més informació sobre la prova  a la circular facilitada als vostres fills i filles i a Educ@mos.