dilluns, 23 de març del 2015

Comencen els treballs de síntesi. L'emprenedoria a 3r d'ESO .

Segons el Diccionari de la Llengua Catalana el mot emprenador significa “que no vacil·la a posar en execució els seus designis, que no tem d’emprendre les coses, que posa una gran activitat en les seves empreses”. I això és precisament el que els alumnes de tercer d’ESO faran durant aquesta setmana dins del marc del crèdit de síntesi: tirar endavant un projecte, que siguin valents/es i que posin al servei de la societat la seva capacitat de creació.
Quan ens enfrontem per primera vegada a alguna cosa que no hem fet mai, sempre ens pot ajudar conèixer l’experiència que n’han tingut altres persones. Per això la primera activitat del dia ha estat escoltar algú que ha passat per un procés similar el vostre. Avui ens ha visitat a l’escola en Jordi Rovira. En Jordi ens ha explicat la seva experiència com a emprenedor en el món de la consultoria empresarial.
Us deixem l'enllaç a la seva pàgina web i l'enllaç al site creat per al crèdit de síntesi, on podreu consultar més informació sobre el crèdit i també veure imatges d’algunes de les activitats que anem realitzant.