dijous, 20 de novembre del 2014

Atenció pares i mares de 4t de primària!

Aquest curs participarem en la Cantània 2014, que aplega 4000 alumnes de tot Catalunya repartits en diversos concerts, durant els mesos d'abril, maig i juny.
   El passat mes d'octubre es va fer la 1ª sessió per a mestres, on es va desvetllar el tema, el text i la partitura.
   Carlota Subirós Bosch ens va presentar l'obra literària "Al bell mig de la terra", un text on a través d'unes cartes ens explica una història inspirada en faules africanes i pel·lícules clàssiques. El fil conductor és la Mar Mediterrània, vista des de la mitologia i la cultura clàssica, la geografia, geologia, biologia, comerç, gastronomia, etc. i que amb un plantejament filosòfic vol explicar, amb paraules senzilles, coses grans.
En Xavier Pagés i Corella, compositor de la música i ex-alumne de la nostra escola va presentar la partitura, una barreja d'elements ètnics amb pinzellades d'actualitat. Conscient de la dificultat de l'obra, ens va encoratjar a treballar-la detingudament per a gaudir-la i estimar-la.
Ja ho sabeu famílies el dia 15 de juny, al matí, teniu una cita important. Reserveu-vos la data per assistir a l'Auditori de Barcelona. Més endavant us direm com aconseguir les entrades.