dilluns, 2 de desembre del 2013

TORRONS SOLIDARIS

Per segon any consecutiu, les institucions educatives i fundacions socials de l’Escola Pia de Catalunya posem en marxa una iniciativa conjunta de Nadal
Col·laborant amb la campanya #amb2torrons pots ajudar en la formació de nois i noies en risc d’exclusió social i en l’acompanyament de l’escolaritat de famílies nouvingudes. Gràcies a Torrons Roig d’Agramunt, per cada peça de torró artesanal que compreu un percentatge del preu es destinarà a aquests projectes d’Escola Pia Acció Social.
Us convidem a conèixer a fons aquesta campanya a través de la web www.amb2torrons.cat, i us animem a compartir-la amb la vostra família i amics i amigues.
Si us animeu a participar-hi, cal que, abans de les 15 hores del dia 10 de desembre, ens feu arribar la vostra comanda mitjançant la pàgina www.amb2torrons.cat o, en el cas de l'Escola Pia Sitges, directament a la Pili Tutusaus, a la recepció de l'escola (c/ St. Isidre, 19).