dimecres, 10 d’octubre del 2012

Nou premi per a la Núria Miret

El passat cap de setmana (6 i 7 d'octubre) es va celebrar una nova edició del concurs Ciència en Acció XIII a la seu del Cosmocaixa d'Alcobendas a Madrid. L'ex-alumna de l'Escola Núria Miret  hi va participar com a finalista en la modalitat d'Astronomia amb el seu treball de recerca Càlcul d'òrbites d'estrelles dobles visuals, modalitat amb la qual va guanyar el primer premi d'aquest concurs. Aquest nou reconeixment s'afegeix a d'altres ja aconseguits per la Núria aquest mateix any, entre els que destaquen el premi del IV Simposi de Treballs de Recerca del Garraf i el primer premi en la modalitat de ciències atorgat per la UAB en els premis Argó.
La Núria va assistir al concurs acompanyada de la seva tutora del treball de recerca la professora Eva Villuendas.