dimarts, 8 de maig del 2012

Final Meeting Comenius a Sitges

L’Escola Pia de Sitges va acollir, del 3 al 6 de maig, una quinzena de professors i professores de cinc països europeus en el tancament (Final Meeting) d’un projecte multilateral escolar europeu Comenius on ha participat en els darrers dos cursos.
El projecte que ara es tanca ha consistit en portar a terme un treball cooperatiu en el qual han col·laborat, durant dos cursos, tot l'alumnat de 3r d'ESO amb d’altres nois i noies de centres europeus. El treball proposat ha portat per títol Linking Social Integration and Equal Opportunities, i ha significat la possibilitat de crear un espai de reflexió compartida per valorar el grau de sensibilitat i de tractament diferenciat de les persones amb necessitats especials.