dissabte, 14 d’abril del 2012

Xerrada de Farmacèutics Mundi i visita de representants de diferents entitats per alumnes de 3er d'ESO

En el marc del Treball de Síntesi “Medicines per a tothom”, els alumnes de 3er d'ESO van assistir el dimecres 28 de març a una xerrada-taller a la seu de la Federació Catalana d'ONGs. Membres de Farmacèutics Mundi van presentar el programa “Medicaments que no curen”, i representants de la Federació Catalana d'ONGs van realitzar un taller informatiu sobre les ONGs. En petits grups els nois i noies de 3er tingueren l'oportunitat de reflexionar, preguntar i posar en comú diferents punts de vista sobre el camp de la cooperació.
Aquella mateixa tarda van continuar la feina rebent a l'escola representants de Sitges Solidari, FES, Càrites, Vida Útil, FADES i AMIS. Tots ells van explicar la tasca que realitzen les seves entitats i la seva experiència en l'àmbit del voluntariat. Album