dijous, 1 de setembre del 2011

Intercanvi a PaintBranch High School de Burtonsville (Maryland)

L' Escola Pia de Sitges dins el seu programa de millora de l'aprenentatge de la llengua estrangera està duent a terme de l'1 al 15 de setembre un intercanvi amb l'escola nord americana PaintBranch High School de Burtonsville (Maryland).

Durant aquest dies divuit alumnes entre 15 i 18 anys acompanyats per dos professors de l'escola, l'Eduard Carbonell i la Geni Ribas, participaran a les classes en anglès i també faran una petita immersió als costums i cultura de les famílies americanes que els acullen.

El grup d'intercanvi té previst visitar la ciutat de Washington i també passar els darrers tres dies a la ciutat de Nova York.

Els alumnes americans seran acollits per les nostres famílies a l'abril de 2012.